星期四, 9月 14, 2006

安倍泰明慶生禮物:《914永泉反擊之日》

祝泰明生日快樂!利用買番黎嘅小永、小泰公仔同生日牌整咗個四格漫畫,希望大家鐘意~




其實小永係第四格應該伸脷,唔記得畫tim:P

睇吓當時人點回應﹕

永泉(一臉驚慌)﹕你地點可以整到我同泰明先生好似有仇gum ga...我地係好拍檔、好朋友黎ga...死啦,唔知泰明先生點lum...萬一佢嬲咗我就冇好日子過ga la...泰明先生啲眼神好凌厲,真係lum起都驚...死火,淨間點同佢解釋...(繼續自言自語)

泰明﹕......(沉默數十分鐘後)xXXXxXXXxXXXXxxxXXXXXXxxxXxxxXX(念咒語)(起身)

問﹕泰明先生,你要去邊?

泰明﹕仁和寺(註﹕永泉修行之地方)

問﹕剛才向邊個念咒語?

泰明﹕中咒者而家咪係仁和寺,我要去「執屍」...

(算la,泰明生日就俾佢攞彩la...)

2 則留言:

Nesgreentea 說...

老實說,我是忘記了... Post也是今天才補上... XP

四格漫畫好有趣啊!不過永泉的形象被毀了... =P 泰明,去收拾他吧!還有祝你生日快樂!^^

seedkira 說...

too bad la~

呢個形象唔錯wor~ I like it~:P